laatste voor bereidingen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu laatste voor bereidingen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

laatste voor bereidingen

Door: Romy Lansbergen

Blijf op de hoogte en volg Romy

20 Augustus 2014 | Nederland, Hoogvliet

jaja daar ga ik weer, dit keer 2 maanden naar indonesie. Kalimantan om precies te zijn! Nog nooit van gehoord? Geeft niet hoor dat hoor ik vaker, kalimantan is het Indonesiesch deel van het eiland Borneo. Tijdens deze trip zal ik in 3 veldwerk surveys helpen bij een onderzoek naar de bedreigde irrawaddy dolfijn. 2x tien dagen op de Mahakam rivier en daarna nog 1x tien dagen op de Derawan eilanden, maar ook hoop ik nog een glimp op te vangen van de beroemste bewoner van dit eiland, de orang oetan! ik heb er super veel zin in en ik ben nu zo goed als klaar voor vertrek, malaria pillen op gehaald, backpack ingepakt, reisapotheek aangevuld, deed gekocht, en mijn visum opgehaald. nog een twee dagen! vrijdag middag om 12:35 ga ik de lucht in voor een 14 uur durende vlucht naar jakarta om vervolgens over te stappen en dan nog 2 uur te vliegen naar balikpapan op kalimantan, dan nog 2,5 uur met de bus/taxi om naar samarinda te reizen en dan ben ik op plaats van bestemming...22 uur na vertrek vanaf schiphol...het is dan ongeveer 18:00 in indonesie, en 10:00 hier in Nederland want het is er 8 uur later.

  • 20 Augustus 2014 - 17:52

    Sharmayne:

    Ik wil je gaan volgen romy! Maar op deze site zit iets te veel reclame;) ik stuur je wel appjes en facebook en skype, heb je daar internet? Liefs!

  • 20 Augustus 2014 - 18:12

    Gerard Lansbergen:

    Ik ga je volgen hoor meissie, kom je vrijdag, na de honden uitgelaten te hebben ophalen om je naar schiphol te brengen. Wel veel reclame op deze site zeg haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

hi iedereen! leuk dat jullie mijn reis avonturen willen volgen. voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik de wereld wil zien hoe meer hoe beter! maar waar ik me nu toch weer in verzeild heb...

Actief sinds 23 Feb. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 16366

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Oktober 2014

beautiful borneo

01 Maart 2012 - 28 Mei 2012

in the jungle...

Landen bezocht: