laatste voor bereidingen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu laatste voor bereidingen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

laatste voor bereidingen

Door: Romy Lansbergen

Blijf op de hoogte en volg Romy

20 Augustus 2014 | Nederland, Hoogvliet

jaja daar ga ik weer, dit keer 2 maanden naar indonesie. Kalimantan om precies te zijn! Nog nooit van gehoord? Geeft niet hoor dat hoor ik vaker, kalimantan is het Indonesiesch deel van het eiland Borneo. Tijdens deze trip zal ik in 3 veldwerk surveys helpen bij een onderzoek naar de bedreigde irrawaddy dolfijn. 2x tien dagen op de Mahakam rivier en daarna nog 1x tien dagen op de Derawan eilanden, maar ook hoop ik nog een glimp op te vangen van de beroemste bewoner van dit eiland, de orang oetan! ik heb er super veel zin in en ik ben nu zo goed als klaar voor vertrek, malaria pillen op gehaald, backpack ingepakt, reisapotheek aangevuld, deed gekocht, en mijn visum opgehaald. nog een twee dagen! vrijdag middag om 12:35 ga ik de lucht in voor een 14 uur durende vlucht naar jakarta om vervolgens over te stappen en dan nog 2 uur te vliegen naar balikpapan op kalimantan, dan nog 2,5 uur met de bus/taxi om naar samarinda te reizen en dan ben ik op plaats van bestemming...22 uur na vertrek vanaf schiphol...het is dan ongeveer 18:00 in indonesie, en 10:00 hier in Nederland want het is er 8 uur later.

• 20 Augustus 2014 - 17:52

Sharmayne:

Ik wil je gaan volgen romy! Maar op deze site zit iets te veel reclame;) ik stuur je wel appjes en facebook en skype, heb je daar internet? Liefs!

• 20 Augustus 2014 - 18:12

Gerard Lansbergen:

Ik ga je volgen hoor meissie, kom je vrijdag, na de honden uitgelaten te hebben ophalen om je naar schiphol te brengen. Wel veel reclame op deze site zeg haha.