ooh oooh geen laptop!! - Reisverslag uit La Marina, Costa Rica van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu ooh oooh geen laptop!! - Reisverslag uit La Marina, Costa Rica van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

ooh oooh geen laptop!!

Door: romylansbergen

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 April 2012 | Costa Rica, La Marina

lieve iedereen, ik wilde deze blog nu even gebruiken om iedereen te bedanken voor de lieve berichtjes! ze maken altijd weer mijn dag dat er vrienden en familie aan mij denken aan de andere kant van de oceaan. maar nu het slechte nieuws, mijn nieuwe adres aan de Caribische zee is erg provisorisch en heeft geen tot nauwelijks elektriciteit. en aangezien ik een deel van mijn bagage
hier kan laten, omdat ik gewoon te veel bij me heb om over een kilometer strand te zeulen. laat ik mijn laptop hier achter voor de maand! help!! hoe kan ik ooit zonder internet!! ik moet leren afkicken!!

maar goed, ik neem mijn telefoon wel mee en hoop dat ik die van tijd tot tijd kan opladen. ook ga ik kijken of ik in het weekend een internet cafe kan vinden.

dus als jullie een tijdje niet veel van mij horen, niks aan de hand ben alleen even een tijdje aan de prehistorie, en aangezien ik van geschiendenis hou moet ik er maar even mee leren leven.

love you, mis you and seak you soon, (hopefully)

  • 10 April 2012 - 14:14

    Irma:

    ff afkikken en dan wil je niet meer anders! Wat een avonturen, leuk om je zo te kunnen volgen. geniet er van en zorg goed voor jezelf :-)

  • 10 April 2012 - 14:17

    Winni:

    Veel plezier, we hadden al een berichtje gelezen van Maria, dus we wisten dat het goed ging.

    Kus Winni en Caroline

  • 10 April 2012 - 14:37

    Ikke:

    Hey meissie,
    Heb je berichtje gelezen over oma, we gaan zeker een dagje plannen om het bij Els en Andre over te doen. Steek maar een mooi kaarsje aan oke.
    Het liefst zou ik helemaal zonder communicatie reizen maar goed soms ontkom je er niet aan om even een teken van leven te geven. Doe je best en have fun, gr en dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

hi iedereen! leuk dat jullie mijn reis avonturen willen volgen. voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik de wereld wil zien hoe meer hoe beter! maar waar ik me nu toch weer in verzeild heb...

Actief sinds 23 Feb. 2012
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 16401

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Oktober 2014

beautiful borneo

01 Maart 2012 - 28 Mei 2012

in the jungle...

Landen bezocht: