panama! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu panama! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

panama!

Door: romylansbergen

Blijf op de hoogte en volg Romy

16 April 2012 | Panama, Bocas del Toro

lieve iedereen,
ben op dit moment even een weekend in panama, om te duiken. heb wat rond gevraagt en het blijkt dat de oost kust van costa rica bijna geen goede duik plekken heeft. daarvoor moet je dan net de grens over naar een eilanden groep in panama. dat is waar ik nu ben op het eiland colon. gisteren twee duiken gemaakt, echt super mooi dit was mijn eerste keer in een koraal rif dus ik heb mijn ogen uit gekeken op al de mooie en felle kleuren, rood,geel,blauw,groen paars...
tijdens mijn tweede duik heb ik zelf een verpleegster haai gezien van zo´n 3 meter!! heel cool! ze lag gewoon rustig te liggen onder een overhangende rots formatie en was bijna niet te zien zonder zaklamp. verder vandaag even rusig het eiland verkenen en het strand op zoeken en mijn vitaminen bestand bijwerken want op het schildpadden project is het eten vrij schaars, rijst en bonen domineren elke maaltijd. dus het is hier even fruit eten voor het leven! gelukkig geen probleem hier! op elke hoek van de straat staat wel een jucebar! morgen ochtend weer terug naar het turtle project waar ik dan nog 9 dagen blijf voor ik naar mijn volgende project ga aan de andere kant van costa rica! heb waarschijnlijk geen kans om nog veel van mij te laten horen tot die tijd. dus tot mijn volgende blog de 27ste hopelijk!

kiss ikke

  • 16 April 2012 - 19:46

    Caroline:

    Hier had je je op verheugd hè ?! Duiken en supermooie dingen zien. Je bent op de helft en kan nu al terugkijken op waanzinnige ervaringen. Als ik nou ooit goed snorkelen onder de knie krijg , ga ik ook duiken. Krijg zelfs ik zin in als ik dit lees geniet, nog heel veel plezier en voorzichtig hè . Dikke kus

  • 16 April 2012 - 23:05

    Ikke:

    Hey meissie, heb je net aan de telefoon gehad en heb begrepen dat je het goed naar de zin hebt en het thuisfront totaal niet mist, behalve een warme douche dan haha.
    Misschien op het andere project aan de westkust is het beter mogelijk om te duiken, maar deze twee duiken nemen ze niet meer van je af, blijft altijd een bijzonder moment "oog in oog met een haai " van welke soort dan ook. Neem er maar een cola rum op, niet te veel anders kom je dadelijk thuis met een rastafari ;-0.
    Miss you, dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

hi iedereen! leuk dat jullie mijn reis avonturen willen volgen. voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik de wereld wil zien hoe meer hoe beter! maar waar ik me nu toch weer in verzeild heb...

Actief sinds 23 Feb. 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 16399

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Oktober 2014

beautiful borneo

01 Maart 2012 - 28 Mei 2012

in the jungle...

Landen bezocht: