bye bye quelonios... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu bye bye quelonios... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

bye bye quelonios...

Door: romylansbergen

Blijf op de hoogte en volg Romy

27 April 2012 | Costa Rica, San José

dat was het dan mijn tweede project hier in costa rica, mijn trip hier zit er voor 2/3 op. ik ben nu voor 1 nacht in san ramon waar ik weer even voor een dag internet en warm water heb. morgen om 6 uur gaat mijn bus naar samara waar ik mijn volgende schildpadden project begin. maar de laatste 10 dagen in quelonios waren super, ook al is het regenseizoen nu begonnen. we hadden de laatste week veel regen en bewolking. ook omdat het vloed was de meeste nachten waren er geen schildpadden de laatste week. dus de laatste week hebben we vooral zandzakken gedragen naar het kamp om een barriere te maken voor dat de rivier te hoog is en alles overstroomt. de rest van de tijd was eigenlijk vooral chillen en kaart spelletjes spelen tot dat het donker was en het tijd was voor de nacht patrol in de regen... joy!
een van de bewolkte dagen dat het niet regende heb ik met een andere vrijwilliger en twee gidsen een tocht gemaakt door de jungle, echt super gaaf, we gingen naar een stuk jungle dat nog niet door toeristen word bezocht, dus een van onze gidsen ging voorop met een machete en maakte een weg voor ons door het dichte oerwoud. we hebben een aantal spider monkey's en kappucijn aapjes gezien. in het kamp leven een aantal brulapen die soms langs komen dus ik heb nu 3 van de 4 aap soorten in costa rica gezien. in mijn nieuwe project zit ik iets dichter in de buurt van een stad dus ik kan in het weekend naar een internet cafe om mijn blog te up-daten. dus hopelijk tot mijn volgende blog volgende week met een beschrijving van mijn nieuwe project.
dikke kus ikke

  • 28 April 2012 - 05:19

    Ikke:

    Hey meissie, eindelijk weer een verhaaltje van je, wat duurt dat lang zeg als je hier zit en niks van je hoor. Maar het gaat goed met je zo te horen en je kijkt alweer uit naar je laatste missie. Ik wil wel foto's zien hoor, dus je moet je facebook ook ff bijhouden. Gister ff met je over de skype kunnen bijkletsen, je moet niet te bruin worden he dus blijven smeren met factor 50 haha. Je rastafari coupe staat je erg leuk. Kusjes en dikke doeiiiiii

  • 01 Mei 2012 - 07:12

    Irma:

    wat een geweldige ervaringen doe je op, romy! het blijft fantastisch om jullie zo overal ter wereld te kunnen volgen. geniet en leer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

hi iedereen! leuk dat jullie mijn reis avonturen willen volgen. voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik de wereld wil zien hoe meer hoe beter! maar waar ik me nu toch weer in verzeild heb...

Actief sinds 23 Feb. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 16400

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Oktober 2014

beautiful borneo

01 Maart 2012 - 28 Mei 2012

in the jungle...

Landen bezocht: