in the jungle... - Reisverslagen van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu in the jungle... - Reisverslagen van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

in the jungle...

voor mijn opleiding eco en wildlife studies moet ik ieder jaar een aantal weken stage lopen. en je kent mij, als ik dan weg moet dat toch het liefst in het buitenland. maar nu heb ik toch wat gedaan! ik ga 3 maanden lang helemaal alleen naar costa rica! HELP! super spannend natuurlijk, maar ook wel een beetje eng.
ik ga vrijwilligers werk doen in een dierentuin in centraal costa rica waar ze ook dieren opvangen van uit het regenwoud die gesmokkeld of gewond zijn.
heb er super veel zin in,
So Costa Rica Here I Come!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

laatste week

03 Mei 2012

playa buena vista

27 April 2012

bye bye quelonios...

16 April 2012

panama!

10 April 2012

schildpadden!!
Romy

hi iedereen! leuk dat jullie mijn reis avonturen willen volgen. voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik de wereld wil zien hoe meer hoe beter! maar waar ik me nu toch weer in verzeild heb...

Actief sinds 23 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16377

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Oktober 2014

beautiful borneo

01 Maart 2012 - 28 Mei 2012

in the jungle...

Landen bezocht: