aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Romy Lansbergen - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: romylansbergen

Blijf op de hoogte en volg Romy

02 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

lieve iedereen,
ik ben gisteen helemaal heel huids aan gekomen op het vliegveld van san jose ik heb er in totaal 12 uur over gedaan maar omdat er een tijds verschil van 7 uur was kwam ik om 7 uur savonds aan.
geen vertragingen gehad en mij bagage ook helemaal heel. op het vlieg veld ben ik opgehaald door iemand van de dierentuin die me naar mijn gast gezin bracht. probleem hier alleen is dat ik geen wifi heb in mijn gast huis en mijn mobiel werkt hier niet. dus mensen jullie kunnen me geen smsjes sturen. kan alleen hier in de dierentuin/opvang centrum wifi gebruiken. het is hier werkelijk prachtig de ara's vliegen om je oren en de kleurige vlinders dansen om je heen. het is hier alleen wel een beetje eenzaam nog maar zodra ik hier meer mensen leer kennen moet dat ook verholpen zijn. ben op dit moment de enige in het gast gezin maar morgen of overmorgen komt er nog een meisje bij. nou dit is het even voor nu. van daag een rondleiding door la marina gehad en maandag ga ik dan echt aan het werk. nu nog even kijken wat ik het weekend kan gaan doen...

kiss romy

  • 02 Maart 2012 - 16:00

    Anneloes:

    Sound :'D! Ben benieuwd ! x

  • 02 Maart 2012 - 16:04

    Jacqueline Lansberge:

    Nou Romy, da's goed nieuws..wens je voor nu in ieder geval een leuk en kleurrijk weekend. Zit wel goed als ik je zo hoor....ara's, vlinders, nou nog kleurrijke mensen en dan is het vast top ! X

  • 02 Maart 2012 - 16:40

    Caroline:

    Hey Romy,
    We hebben elkaar net via skype gesproken. Natuurlijk voelt dat ff eenzaam, zo'n lange reis helemaal in je uppie en dan komen bij mensen die je nog niet helemaal kan verstaan. Komt nu goed uit dat boekje met costaricaans spaans ;-)))) Wel wat anders dan op Tenerife terecht komen in een huis met tig mensen! Maar ook hier gaat het goed komen! Geef jezelf de tijd om te
    wennen, geniet van al die dieren en planten in hun vrije omgeving. Een hoop nieuwe dingen zien en leren, wij zijn hier jaloers hoor! Je pa zou zijn hikes willen aantrekken en je daar naartoe volgen. Geniet! We denken aan je! Xxxxx

  • 02 Maart 2012 - 16:48

    Ikke:

    Hey meissie, de wereld ligt aan je voeten, toen ik zo oud was als jij was ik alleen nog maar in Italie geweest samen met een vriend. Dus je hebt al een voorsprong. Geniet van je vrijheid en de wildlife om je heen, probeer eens een georganiseerde hike te doen als dat mogelijk is, zo kom je een groot aantal mensen tegen met de zelfde intresses over het leven op deze planeet. We skypen he, tot skypes doeiiiiiii en xx, Ikke

  • 02 Maart 2012 - 18:05

    Wilma Lansbergen:

    Hey Romy, goed om al iets van je te "horen". Klinkt helemaal leuk en beetje onwerkelijk dat je zo ver weg bent. Helemaal waar wat je vader schrijft. De wereld ligt aan je voeten, geniet ervan. Enne... met het gezelschap... dat komt vast allemaal goed. Je bent er nog maar net, nog alle tijd.. Enjoy!!! xx

  • 02 Maart 2012 - 19:38

    Mama:

    Lieve schat, wat was ik blij dat je belde. En dat de reis zo lekker voorspoedig ging. Hoop dat je je veel leuke mensen ontmoet, en dat je het daar snel naar je zin hebt. Mis je nu al heel erg, en je bent nog maar net weg. Verheug mij nu al op je volgende belletje, geniet ervan dikke kus Mama. xxx

  • 02 Maart 2012 - 19:44

    Winni:

    Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk! De meeste hebben precies gezegd wat te doen! Geniet van dit avontuur en hier in het mooie Hoogvliet zijn we super trots op je!

    kus Winni

  • 09 Maart 2012 - 10:33

    Corrie :

    Hoi Romy,
    Hoe is het je afgelopen week vergaan??? zijn er al nwe. mensen aangekomen bij het gastgezin waar je verblijft ? Dikke kus vanuit Schiedam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

hi iedereen! leuk dat jullie mijn reis avonturen willen volgen. voor iedereen die mij een beetje kent weet dat ik de wereld wil zien hoe meer hoe beter! maar waar ik me nu toch weer in verzeild heb...

Actief sinds 23 Feb. 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 16404

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Oktober 2014

beautiful borneo

01 Maart 2012 - 28 Mei 2012

in the jungle...

Landen bezocht: